понеділок, 26 листопада 2018 р.

Презентація нової книги Валентини Чайковської

      Кожна поетична зустріч – це теплота спілкування, радість від занурення у цілющі джерела слова. 25 листопада у приміщенні бібліотеки-філії №3 селища Благодатне відбулася презентація книги «На крилі таїни» нашої односельчанки, поетеси Валентини Чайковської. В цьому році виповнюється 20 років, як вона залишила рідну землю, своїх друзів, знайомих. Зараз Валентина Член Спілки письменників Ізраїлю, Національної спілки письменників України і Міжнародної Гільдії письменників, Лауреат міжнародних літературних конкурсів. Із 2008  по 2016 рр. – очільник літературного об’єднання «Рішон». Автор 13 книг, написаних українською та російською мовами. Член редколегії часопису «Відлуння», член правління Всеізраїльського об’єднання вихідців із України. Друкується в альманахах та періодичній пресі Ізраїля, України, Росії, Німеччини, США.
    На зустріч з поезією Валентини Чайковської прийшли односельці, друзі. Щиро і проникливо читали вірші з нової збірки: Тамара Децик, Марія Пензовська, Людмила Могіль, Антоніна Солом’янюк , Марія Курстак . Члени клубу «Надвечір’я» виконали пісні на слова авторки. Пісня «Мова рідна моя» (слова В. Чайковська, музика А. Олейникова) у виконанні Віталія Коваленка, яку надіслала пані Валентина у відеоролику, припала всім до душі. Присутні ділились враженнями такої багатогранної колоритної поезії. Скільки чудових слів пролунало на ім’я авторки, як поетеси і як великодушної людини. Бо з далекого Ізраїлю їй не байдуже як ми живемо, які новини. І кожна книга, яка вийшла з під пера, обов’язково лине в рідне селище.
   На завершення заходу присутні побажали землячці і надалі хай твориться успішно і образно, схвильовано та чуттєво. Хай Бог посилає здоров’я міцного, нових збірок, читацької любові і всіляких гараздів. А Тетяна Щуцька в дарунок виконала пісню «Душі криниця» (слова Андрій Демиденко,  музика Олександр Морозов) .
Завідувач бібліотеки-філії №3 Лариса Боратинець, зачитала привітання і побажання всім присутнім від Валентини Чайковської.




я,  а
                      










  



1 коментар:

  1. Рідні, любі мої, дорогі земляки! Я глибоко зворушена вашими теплими словами і побажаннями! Пройняло до ясної сльози... І не однієї... Уклінно вам усім дякую, що не забуваєте, читаєте мої книги, співаєте пісні! Пам"ятаю вас усіх і своє селище! Молитовно зичу вам усім МИРУ, здоров"я, Божої опіки, гараздів у кожній родині, щастя! Дякую, пані Ларисо, за проведену презентацію та відгук про неї! ЩИРО ДЯКУЮ УСІМ, ХТО ПРИЙНЯВ АКТИВНУ УЧАСТЬ У ПРОВЕДЕННІ ЦЬОГО ЗАХОДУ!!!!!!!

    ВідповістиВидалити