неділю, 3 вересня 2017 р.

ЯК ЗБЕРЕГТИ СВОЄ ЗДОРОВ`Я?

Здоров’я — це найважливіша цінність для кожної  людини. Про важливі питання оздоровлення організму та запобігання різним хворобам довідались сьогодні користувачі бібліотеки-філії №3 Нововолинської ЦБС. Завідувач бібліотеки Л.Боратинець представила цікавинки з інтернету «Добре здоров’я» користуючись сайтами:  zdr.ru  -   портал "Здоров'я - задоволення для душі й тіла"; zdorovja.com.ua  -   портал про здоров'я і особисте зростання. Велика кількість матеріалів по зміцненню здоров'я ;  goltis.com.ua  -   cайт "Голтіс" присвячений питанням здоров'я, омолоджування і довголіття людського організму. На сайті можна знайти відповіді на питання: як правильно очищувати організм, що таке "цілющий імпульс", як вилікуватися від хронічних захворювань і багато інших.

Немає коментарів:

Дописати коментар