четвер, 4 квітня 2019 р.

7 квітня - Всесвітній день здоров'я


Здоров’я – це дар космосу самій людині. Його треба шанувати, не втрачати, а примножувати. Дбаючи про своє здоров’я, ми дбаємо про здоров’я майбутніх поколінь усієї нашої української нації. Зберегти його допоможе здоровий спосіб життя. Пам’ятайте про це щохвилини, щогодини.
У рамках відзначення Всесвітнього Дня здоров’я у бібліотеці-філії №3 НЦБС відбулася подорож країною здоров’я  «Життя у твоїх руках». До книгозбірні завітали учні 8-х класів ЗОШ №8, завідувач виховним процесом Тетяна Гудима, педагог-організатор Марина Лісневська та бібліотекар ЗОШ №8  Ірина Левицька. Запрошена сімейний лікар амбулаторії НМСЧ Надія Кравчук, цікаво поспілкувалася з підлітками про безпеку життєдіяльності людини, фізичної культури, гігієни, а також згубного впливу шкідливих звичок на становлення особистості. Завідувач бібліотеки Лариса Боратинець ознайомила з викладкою  літератури «Азбука краси та бадьорості».




 


Немає коментарів:

Дописати коментар